[PT]
Ontem demos início a uma nova fase: "explorar". Andamos à procura de inspiração, através de exemplos de produtos finais. Já encontrámos muitos vídeos, quase todos ligados ao ambiente, e que nos têm dado umas 'luzinhas'. Também já começámos a procurar programas que nos permitam elaborar guiões, gravar a voz, editar imagem e criar o vídeo.
Ontem demos início a uma nova fase: "explorar". Andamos à procura de inspiração, através de exemplos de produtos finais. Já encontrámos muitos vídeos, quase todos ligados ao ambiente, e que nos têm dado umas 'luzinhas'. Também já começámos a procurar programas que nos permitam elaborar guiões, gravar a voz, editar imagem e criar o vídeo.
A nossa professora de história falou-nos sobre como tem evoluído a gestão dos recursos naturais ao longo da história de Portugal, e nós anotámos os aspetos mais relevantes.
[ENG]
Yesterday we started a new stage:"explore". We're looking for inspiration through examples of final products. We have already found many videos, almost of all linked to the environment, which have given us 'little lights'. We have also started to look for programs that allow us to elaborate scripts, record voice, edit images and create videos.
Our history teacher told us about how it has evolved the management of natural resources throughout the history of Portugal, and we note the most relevant aspects.
[ENG]
Yesterday we started a new stage:"explore". We're looking for inspiration through examples of final products. We have already found many videos, almost of all linked to the environment, which have given us 'little lights'. We have also started to look for programs that allow us to elaborate scripts, record voice, edit images and create videos.
Our history teacher told us about how it has evolved the management of natural resources throughout the history of Portugal, and we note the most relevant aspects.
Sem comentários:
Enviar um comentário
Dá-nos a tua opinião. Como? Comentando!